Saturday, January 8, 2011

kate perry saya minat awak la.

yahh.malam2 nh bapak la bosan.dengan aku baru kuar nan diaa.hehehe.windu kat jantung ati saya lak n then aku coping2 baju dan suar.tu pon sikit.x puas laa.aku nk beli bj byk2 pakai utk g kolej laa.huhuhu.opsss.nuk cter len laaa.ak x de la minat sgt nan artis luar negara.layan lagu dorang pon x sgt.tp kat dlm fon punya banyak ann.ahahha.aku minat sgt sgt nan KATE PERRY.dia sgt cantek laa.heheh.minat siott.da la cume ,aku nuk jadi mcm dia leh?huhuhuh .mcm boleh
je.jadi diri sendiri sudah ann.hehehe

ahaha.smart an gmbr nhhh.cun la kate perry nh!
ini seksi lady laaa!wow.i likeee.nuk bdn mcm nh lah..ahahha

seyes.dia sgt cumel doh.geram nye aku tgk muka dia.mcm nk cubit2.eh eh.pe hal aku?ahahaha

lagu dia nh bukan aku layan pon.lagu dia yg howt2 je aku layan.aku suka dia coz dia cantek doh..biasa la.org puteh memang cun pon!i love u KATE PERRY.heheheh.ini la keja aku bia dh bosan.buat cter ntah pape.tp ini oke laa dr kwn aku.asyek tulis pasal cinta je..aku pon mcm tuh dulu.tu dulu la ek,skang dh len.tahun yg br azam pon kena br.eh eh azam tahun br aku mau kurus n dptkn pointer tinggi.,frust la pointer aku skang.sikit je.pape pon benda dh jadi,so ini jadikn aku satu pengajaran agar aku x men2 lg.DOAKN saya ye!

No comments: