Saturday, January 8, 2011

grrrr.mud x tentu

hari ini hari ahad.wahhh.bapak bosan la.aku paling x suka hari ahad coz mesty bosan n x tahu nuk buat pe pastu rancangan kat tb pon bosan tauuu.arghhhh benci tol laaaa.nh la mud aku skang.eh eh.mlm kang ada AJL laaaa.hehehe.nuk tgkkk.cp la menang agak nye?kita nanti nantikn dan sama2 tgk la ek . . .adui skang yang mampu aku buat hari ahad nh men tenet je edit blog ak mkn dan tido.ahahah.korang perasan x skang blog aku dh cantek sikit*perasan glew*oke korang buleh muntah la kalau rasa geli.aahaha.adui aku benggang glew nh tahap cipan.ye la aku keja n dh abis keja.kata gaji masuk 1 ary bulan.skang dh 9.sial tol laaa.berapi la aku.aku nk guna wet tau.nk beli fon br x dpt2 gak.sedey ouhhh.x tercapai hasrat ak.grrr.dh2 x mo pikir pasal gaji nanti aku yg benggang.skang nk cter pasal makanan.sejak akhir2 nh aku suka mkn.kalau kuar nan si DIA ,keja ak mintak makanan kat dia je laa.ary tuh g kedai mkn aku order keuy tiew hailam ...sedap tau.ko penah try x?cuba la.sedap.first time ak mkn masa g raya umah urg.time tuh la br aku tahu kewujudan makanan ituu.hehehhe..

ini la rupa keuy tiew hailam.sedap menjilat suduu dan garpu.ahahhaha

kalau mkn pape je an.mesti kena order air fresh oren.gelas pon besar.puass.*ehh nampak mak aku lak. ;p

pape pon cuba laaa.x menyesal.skang nh ak suka mkn kat kedai mamak.kat sesetengah kedai mamak.bukan kedai mamak kat tepi jalan yg kotor2 tuh.tuh aku tgk nk muntah pe lagi nk mkn.kedai mamak skang yg ada restoran tuh je ak leh nk mkn kalau dh terdesak if x de kfc or mcd la an.tu pon mahal!!!huhuhu.tp disbbkn lapar ak x kesah pasal mahal.wakakkakaak

No comments: