Thursday, December 30, 2010

bye bye 2010 welcome 2011

hurmmm.nuk hampir dh 2011.tinggal 1 hari je 2010 nh..sedey sgt2.sekejap je masa berlalu.pejam celik dh setahun.wahh.cpt an.aku mcm x caya.2011 nh ak x tahu laa.pe lak kehidupan ak pada tahun tuh.aku harap hidup aku makin bahagia.ak x mau sedey2 lagi masa aku f5.peh.2009 byk glew kenangan pahit dan manis.2010 nh ak x tahu laa....aku rasa mcm x de pape pada tahun nh.ahahah

kenangan yg aku rasa pada tahun 2010

*tahun nh aku masuk GM...
*aku dpt kwn lagi.kwn baru
*aku cuba utk melupakn diaa.mek masa setahun
*aku dpt result spm
*aku habis GM
*aku masuk KPTM
*aku dpt BFF baru.
*cuba x nk lukakn hati 2 urg
*cuti sem selama 1 bulan setengah
*kerja kat PIZA.
*azam nk fon br.ntah dpt ke x.
*urg baru dtg dlm hidup aku.
*tu je aku rasa.ahahaha.

ahahaha.aku rasa tuh je kowt.hurmm.sebenarnye byk lg.tp aku mls nuk tulis.ahahah.yah.pe azam aku pada tahun depan?aku pon x tahu.au nuk belajar lg dan belajar.aku nuk dptkn result yg bgs..aku dh ngantok nh.mls nk create byk2.ahahaha.sbb penat kuar laaa.;p .oke nite semua n HAPPY NEW YEAR TO ALL FREND!HOPE KORANG MULAKN HIDUP YG BR PADA TAHUN YG BARU.JGN diegat kesah lama lg.:)

No comments: