Sunday, December 26, 2010

helo helo semua ...dh lama aku x update blogg.maklum la bz kejaa.ahahaha.aku pon dh jadi mls nk tulis2 kat blog.aku egat cuti2 nh nk tulis n nk edit2 blog aku yg dh bosan ak tgk.hua3..dh lama gak aku x turun kl.windu nuk hang out2 nan kawan2 ak.heh.tp pikir lek.ak ngah sengkek tahap cipan..entah la gaji ak dpt bape..mesty sikit.sbb part time.ak rasa x cecah RM600 kowt.:(
sedey siottt.nuk beli fon mcm ne.egat keja piza gaji byk.sikit jeee.heh.kecewa.dh la meal utk pekerja pon x de.berlapar la aku time keja.nuk beli makanan x tahu lak.kat situ byk kedai mkn cina.eeeeee geli aku dgn CINA.Dtg mkn kat Domino mcm tahap lapar nuk mati...gelojoh pon ada..wahhh.ak x tahu la mcm ne reunion kelas ak.dorang nk sgt2 g sana tuh.malasahnye ak btol2 tade wettt,mcm ne nk follow.sedey tol.terpaksa la ak x ekot.sbb kalau ak g pon nanti dak2 perempuan bukan g mcm ary tuh.2 org perempuan jeee.benggang akuu!!!!aku sgt2 perlukan wettt.hurmmm.baru aku tahu duet itu amat pentingggg!!!!duet ptptn ak pon x dpt lg.haram tol.nk masuk SEM2.mcm tut jeee.!kolej ak nh uruskn benda nh lem laa!kolej len oke jeee.adui.

eh.eh.time kemas meja terjumpa speck mata aku.pehhh.ada 5.byk tol..ahahhaaye laaa.ak men campak speck sana sini.pastu kata hilang.tu buat brr.ngeee..ada speck mata ak dr darjah 4 lg.kecik je cermin mata tuhh.heheheh

ni laaa speck mata aku.ahahah.banyak annn.ahahahahah.tape.aku nk kumpul lg.wakakaka.
adik aku yg kusyuk makan magiee.ngaaaa
yahhh.ini speck mata warna pink saya.saya suka warna pink.ini speck br saya pada tahun ini.sbb dh rabun sgt.tu buat lg.heheheh.dan ini muka huduh saya laaa.;pyahhh.ini speck mata hitam saya.time tuh buat masa form4 rasanyeee.lupa laaa.hehehehe
heheheh.serabai je saya.wakaaa.saya pakai speck mata time saya nuk belajar.kalau yg biasa2 nh x pakai pon.mata still okeee.cuma nk tgk papan kenyataan tuh x nampak sgt.coz tulisan lect saya kecik laaaa.

oke laa.dh malam la.saya dh ngantuk.nanty kita story lg .ahahah.nite semuaaa.muaxhhhh
ily to my MSN

No comments: