Tuesday, December 14, 2010

malam yg sayu

hari ini aku rasa sepi ,pilu ,sedey lg2 di malam yg sunyi tepat pada pukul 1pg aku mula mengarang kisah di blog aku yg serba serbi. . .ak x tahu .di mana aku mau letakkn diri ini.di tgh laut atau di padang pasir.aku amat merindui kn dia.taktala dia sudah melupakn ak dan bahagia dgn hidup br dan ak pula hanya mengingatkan kisah2 lama antara aku dan dia.di malam yg sepi air mata aku ini telah mengalir ,aku tidak tahu mengapa ia laju seperti air sungai yg mengalir jernih..aku tahu tiada gunanya aku mengenang lagi kerana ia hanya membuang masa.dan aku hanya perlu egat kepada urg baru yg telah muncul dlm hidup aku ini.ak tidak tahu adakah aku mampu menyayangi dia dan membahagiakn dia sperti aku membhagiakn urg len di sisi aku.walaupon agak susah akan ku cuba dgn sepenuh hati utk melupakn insan yg telah pergi dr hidup aku.tiada guna aku menanges air mata darah.yg lalu x kn kembali .aku perlu meneruskn kehidupan ini walaupon pahit dan sukar..urg seperti dia tidak tahu mengerti apa itu setia .setia menanti dan menanti...seperti menunggu buah yang tidak akan gugur dr dahan nya. . .


apa lagi harus aku buat?ia hanya berputar putar di minda ku.MAAFKN AKU  kepada insan yg telah setia menanti aku ,aku jujur ak x mampu lagi memberi engkau harapan utk bersama ak kerana ak sudah punyai insan len..aku sudah cuba utk cuba terima engkau.tetapi susah .kerana insan len sudah berjaya mengambil hati aku.dan aku yakin dia tidak sia2 kan hidup aku..dan aku hanya mampu berdoa agar engkau bahgia di samping urg yang tersayang dan mungkin ada hikmah di sebalik ini dan aku berharap ada insan len yang akan setia menunggu mu.dan sekarang aku hanya mampu meminta maaf kepada MU.....

n U i hope u never n ever  hurt my heart . n i trust u . . .i hope we will be together forever..

thx coz reading my blog ~ tetiba mood Malam ini ayat jiwang2 dan sayu.AHAHAHAH

No comments: