Wednesday, November 24, 2010

fon rosakk.


fon SE yg bikin hati aku panas.

kali ni aku nuk cter pasal fon aku lak.mesty korang bosan asyek cter pasal centa aku je an?nh haaaa.aku nk ckp.fon aku dh rosakkk.geram gila.leh lak stuck.sial tol.nuk msj kat umah.tade line.kat luar ada.mcm glew an?nk kata aku duk hulu.x aku duk bandar.x kn tade line kot?sbr je aku nan fon SE aku tuh..br pakai setahun dh mcm2 ragam lakk.heh.ko nh.skang aku sbr je pakai ko sbb x lama lg aku nuk tukar fon br..


nh haaaaaaaaaaa.fon C3.cantek kn?lg2 warna pink.aku dh x mau lg BB.hehehe.sbb pikir2 balik.bajet lari aaa.lgpon aku suka fon warna pink.sesuai la nan aku an?aku sukaa sgt2 warna pink dr form2.terjebak dr kwn aku.dulu aku benci sgt2.skang aku suka nk mati.warna pink dh macam nyawa aku.hehehe.lgpon harga dia x de la mencecah rm800 ke atas an.cukup la nan bajet akuu.hehehe.dia function sama mcm bb.ada wireless gak.tp dia tade 3g.kalau ada 3g pon aku bukan guna pOn.janji leh men tenet kat fon nh jd laaaaa.tunggu C3.aku nk beli ko ,heheheh.muaxhhh.!



No comments: