Saturday, November 27, 2010

mee kuah mak saya ♥

ohoiiii~~~~nk dgr satu cter?aku nuk diet.tp mcm x leh je ..sbb skang cuti sem.duk umah n keja mkan , makan , makan , tido ,men fb dan men game.tu la rutin harian ak setiap hari..susahnye nuk diet.aku x rasa aku makin kuruss pon.makin nek ada laa.aku still x cr keja.mls seh.seb bek cuti sem nh mak aku x bising aku bgn lewat.hihihi. kalau ada kelas x de makna gua nuk tdo lmbt n bgn lmbt laaa.hehehe.mcm ne nk kurus??aku dh try cuba x mkn banyak.tp nafsu mkn nh menguasi diri aku.AHAHAHAH.x dpt control dh nh...


ni ha muka dak mau kurus.tp x dpt nk kuruskn badan...aku kena diet gak.x mo berat mencecah lebey dr 50.huhuhuu.ngee

sebenarnye nk cter pasal mee kuah.x pasal2 cter pasal aku nk kurus.jauh menyimpang nh.ahahahah.ye laaa.mak aku masak mee kuah ary  nh sbb majikan mak aku nk dtg umah*anak jagaan dia mau dgt*,dh lama x jumpa ASAH..mesty dia dh lupakn kitaorg.maklum la dak kecik.senang egat senang lupaa.sbb tu laaa mak aku masak.mak aku masak aku x tlg pon.hehehe.coz men fb jeee.;p

aku nh jarang la nk mkn siang2.mlm2 br nk makan.bapak pelik.tu la nek bdn aku tuhh.akhirnya ptg td aku telah melantak 2 mangkuk mee kuah akibat lapar dan ais mirinda strawberi..*uhhhh,sedapnyee ,sampai perut aku buncit dh.ngaaa.~


ni la rupa mee kuah mak saya buat.nampak sedap x?apa pun masakkan mak saya je mampu saya selera mkn dan saya nh agak cerewet bab makanan.;p

No comments: