Friday, November 19, 2010

kerinduan terhadap mu♥ ♥

tetiba aku windu kat dia doh .dh setahun 3 bulan aku single n aku dh tade pape nan dia.tp aku maseh mengharap dia dan mengharap walaupon x kn ada harapan lg.aku tgk hidup dia makin bahagia.:)
bgs la kalau dh bahagia ,dia dh kembali pulih nan mak dia.kalau dr dulu kau berbaik nan mak ko kn bgs..tape la.janji hidup ko dh x huru hara lg.lega la aku.seb bek ada fb adik ko.leh aku tahu perkembangan hidup ko..ish.aku jd pengintip dia lak.dasatnye aku.yg penting aku tahu ko oke.
tp hidup aku nh mcm ne lak?x oke.aku x bahagia.aku sunyi.aku windukn ko .aku perlukan ko.tp ko mesty x perlukan aku an?sbb ko dh x cr aku , x kn aku nuk cr ko.malu laaa.aku memang nuk jumpa kau sgt2.buat kali t'akhir pon jadi.lepas gak kerinduan aku nh.tahu x?seksa nye menanggung rindu pada seseorg.kenapa aku syg ko sgt2 nh?walaupon ko byk saketkn aty aku.
pergi mana je mesty ada kenangan ,even depan rumah aku ada bayangan ko.sedey aku.menitis air mata aku..ya allah, ko dengarkn lah permintaan hamba mu ini ,aku nuk jumpa dia sgt2 even sekejap pon jadi.aku sanggup x terima sp2 disbbkn ko.aku ceramah kat urg pandai .tp aku sendiri x dpt lupakn dia.heh.pe nuk kena nan diri aku nh.:((
plzzz ..aku nuk jumpa ko.aku windu windu sgt sgt2..jiwa aku kacau sgt2 .

to dia:sury la if sara x dpt lupakn im ,sara dh janji pada diri sara .but i cant.i dont know why i cannot to forget u in my life.ini perkara normal la an.semua urg penah rasa an.tp im cepat je lupakn sara an.dh setahun kita dh tade pape.sara still egatkn im.y?im sury n sury again.mesty im egat sara nh gul ntah pape an.x dpt lupakn im.suka ati la nuk ckp apa,yg penting nh hati sara.n sury hati aku dh tertutup utk mana2 lelaki.ko tackle aku bagai nuk rak pon x kn dpt oke.wateva now i still never forget u zaim zulhilmi zulkifki.♥ ♥

masa nh dlm bas.time tuh im tido ,im x mau lepaskn tangan sara. ♥ ♥ ; )

p/s:sury la aku byk cter pasal ini.sbb ini je cara aku leh luahkn perasaan.aku x tahu nuk luahkn pada siapa sbb aku x de tmpt nk kongsi cter n bermadu kasih..

No comments: