Monday, September 13, 2010

hury raye♥

helo.semekom.da lama aku x menulis blog.padahal x tulis blog bape minggu je an.sbb tade idea laa nk create kat sini.hihihi.dan hari ini aku telah mendapat idea yg nuk kata bernas x tahu laaa.nk cter pasal hary raya jeww.hee~

Tahun nh aku beraya kat kampung bapak aku di KLANG,SHAh ALAM.HUHUHU.ye laa.tahun lepas dh raya kat PERAK,so kena raya kat KLANG laaa.ikut giliran.ahaha.aku balik kg aku tuh time 1 ary sebelum nuk raya.kata last puasa la an.semua urg dh lek kg.family aku je blum.ye la.kg aku dekat.so x yh nk gelabah balik awal laaa.duk umah.kemaas umah.huhuhu
tepat jam kul 12 tgh ari aku pon sampai la kg.pehhh.semua sedara mara aku dh dtg.meriah gitu.if da jumpa sedara aku mesty riuh rendah.gegar satu rumah gitu.ahahah.


hee.aku nan adik sedara aku yg bernama bean.dia nh semua urg dia x nuk.nk duk melekat nan bapak dia jee.kdg2 tensyen akuhhh.ahahah
ni time mlm.aku bosan so aku nk g men bunga api nan adik2 sedara aku.hee.ada pelita lak.poss dulu.

mlm raya tuhhh,aku send la semua msj raya kat kwn2 bek aku.memang mlm raya msj x delivered.aku x tahu laaa.msj aku tuh sampai x kat kekwn aku.n sampai pagi raya ramai text ucapan selamat hari raya.thx kwn2 wish kat aku.:)
Hari yg kita nantykn pon telah tiba.1 syawal raya pertama.berakhir laa puasa 30 hary.huhu.aku la urg paling last bgn.coz susah nuk bangun doh.mak aku dh kejut2 aku.aku x bgn2 gak.hehehe..aku bgn cepat2 n siap2 cepat2.hee


tadaaaa...ni la aku.ahahaha.bj raya aku.warna merah pink.hehehe.posing nan bj raya dulu.hehehe

merah warna kesukaan ku.tp centa ku pada pink x penah ilang.ahahah

pastu mula sesi salam salaman n maaf-maafan.pehh.sedey siot.aku nk mintak maaf kat parents aku.menitis air mata aku.ye laaa.aku manyak buat salah.huhuh .pastu misi aku mengutip wet raya..huhuhu.tahun nh la duet raya aku dpt sikit.maklum laaa.da besar.sedey beb.:(..ala.janji dpt gak an.ahahah

Tahun nh raya aku rasa x best.sbb pee???

1.sbb aku da besar wet raya dpt sikit.waaa.:(
2.aku makin gemuk coz raya tahun nh aku asyek makan.ye la.makanan sedap.x dpt tolak. 3.selepas cuti raya nh aku exam.mak aik.glew la.
4.aku x dpt beraya nan urg yg aku syg .sbb aku da single.kuang3.
5.baju kurung aku ada 1 je.bajet x cukup nk beli lagi.huhuh

huhuhu..apa la aku menulis blog pada raya ke enam an.ye la time raya ke enam aku terajin lak nuk update blog aku yg x seberapa cun mcm korang an.ahaha.n sebelum aku nk closing caunter nh.aku tunjuk pic raya aku.heee.


jeng .jeng ..jeng.aku n sedara aku.heee.umo semua nk dekat2 jee.
cakkkk..family belah bapak aku nh.bapak perempuan je.laki mcm pupus jee.heheh.gmbr family aku x tahu la kat mana.nanty aku upload r..

ini saje yg aku mampu bg korang tgk.cukup2 la.aku bukan kaki posing pon an.;p
apa pun aku nuk ucapkn SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada sesiapa yg telah melawat n terbaca aku nye blog.hope korang raya sakan la nohhh..byeee.wee!

No comments: