Thursday, September 23, 2010

x sangka aku .

huhuhuhuh.selasa ary tuh .bersamaan nan 21 ary bulan 9.aku kuar jejalan sesuka aty aku di bukit bintang.ahahah.saje2.coz teman bella date nan balaknya.haih leh lak si mamat tu follow balak bella.mak ai.menyampah aku tgk muka dia.ye laa.aku gaduh nan dia.n aku penah ada perasaan kat dia.so aku rasa saket aty atas pe dia buat kat aku.lau leh aku rasa nk bunuh2 je dia.n aku rasa kesian kat dia.sbb tahu dia xcident.x sampaiaty nuk benci dia ,bila aku lihat dia jalan.kesian glew.rasa nk tlg dia.n nuk tanya.mcm ne leh mcm nh.sbbkn ego aku nh tinggi.aku x tgr.buat bodoh je..dlm aty aku ,sayu aty aku.n tiba2 fon aku bunyi.eh.tgk2 ex aku call aku.dlm aty aku.pe kes mamat nh.opss.lupa..bday dia ary nh.mungkin nk kol aku.sbb free kol an.sembang punya sembang.aku ajak jumpa time tuh jugak...pehh.2 tahun aku x jumpa diaaa.mak aik.windu glew nuk maty.huhuhu.lepak2 nan dia sampai ke ptg.kelakar je.hapy pon ada.aku hadiahkn dia coklat besar punya sempena bday diaa.sebab dia suka coklat.aku bg dia.dia nk kongsi nan aku lak.aku bukan suka mkn coklat pon..n then dia kiss pipi aku.tersentap aku?pe kes nh..ahahah.memang aku x sangka dia nuk buat mcm tuh.kalau aku tau.aku lari la weyh.lek mlm tuh aku aku terbayang2 pasal benda tuh.siot kooo.mek kesempatan an.ahahaha.tape.sebagai kwn aku x kesahhh.aku harap sgt2 aku dpt jumpa ex aku yg ak nk sgt jumpa.dh setahun x jumpa diaaa.aku maseh windukn dia.windu sgt2.sgt2.tuhan.berikn aku kesempatan kali ke 2.bg aku jumpa dgn dia ya allah.aku amat merindukn dia.amin.hope one day dpt jumpa.mcm ne aku dpt jumpa ex aku yg 2 tahun x penah jumpa.hee

No comments: