Tuesday, August 31, 2010

raya nk dekat ,so coping ler

ary nh aku kuar nan bestie aku ,bella .g jalan tar.cr tudung rayaa...pehhh.memang laaa ramai urg glew2 kat jalan tar.bapak rimas aku.maklum laa.31 ogos.memang urg kerja byk cuti.mana x ramai an.kat sogo lg lerrr.dh mcm semut.tu la manusiaa.suka coping last minit.tp aku dh coping awal2.hehehe.nh coping tdg jee.bella g jumpa sham.hehehe.x sngka sham pakai bj puteh.sma nan bella.ada jodoh ke.aku lak.tade teman.sedeynyee.dia tade.hurmm.mana kau ilang.windu.np ko ilang tiba2.jelez nye aku tgk kapel2.aku nh.sorang2.sunyi sgt2.bella ckp aku memilih?bukan pe.nk cr yg terbaik dlm hidup aku.time aku dh suka urg tuh.dia ilang lakkk.mcm carpet tahu ark...g jalan tar td memang bg kulit aku gelap laaa.panas terik glewww.
Tahun nh aku x pat beli kasut raya.bajet lari.sedey nyeee.huhuuhuhuh
kdg2 an.aku rasaa.mcm x best jd diri aku.pe aku nk.x dpt.sedeynyeee.hurmmm...kdg2 mcm x nk jee hidup.tp allah dh bg nyawa kat aku.so aku kena teruskn hidup nh laaa.
pe pon.selamat menyambut bulan ramadhan yg mubarak ini.:)

No comments: