Tuesday, December 15, 2009

new life ,new boy.:)

ahahaha..tade la..aku tk seteruk tuh.

ye.memang aku frust glew after da breakup wit him..but aku kena teruskn hdup gak tanpa dia.tk kn aku nk b'sedey nk egatkn jantan *** tuh an..buat seket aty.bek aku enjoy nan life aku.lg aman ,tade masalah gaduh2 lagi.

lgpun aku skang da dpt kwn.ramai lak tuh yg leh apykn aku.so aku dah lupa mr.***
lgpun skang aku ada bestie aku yg sentiasa ada nan aku.kekadang jek.ahahaha.tapi aku dah tk kesah la if aku single nh.membuatkn hdup aku aman tanpa memikirkn masalah pehubungan aku..alagipun aku nk smbg belajar kat giat mara.n then aku nk msuk UITM.hee~tk sbr doh.aku b'harap sesgt2.aku tk kn egat lagi muka jantan tuh.misi aku harus dilaksanakn.aku nk jd PEREKA FESYEN yg berjaya suatu ary nanty..itu lah cita2 aku.


bIarkn tahun ni tahun paling pahit aku dapat.dan aku tk mau egatkn lagi.kerana amat sedey!mcm2 kedukaan aku lalui.sedey auw!aku kuatkn aty aku tempuhi semua dugaan nh.kerana semua dugaan ini ALLAH yg beri.nk tgk umat dia kuat ke tk hadapi.alhamdulilah aku dapat gak tempuh dugaan ALLAH bg kat aku.n semua ni da berlalu.dan aku nk buka buku br n mulakn NEW LIFE!wow!lgpun masa depan amat penting..klu tade masa depan yg cerah..susah la nk hdup.lagi2 zaman sekarang..fhm2 la an..:)

oke dokie!harap nan hdup yg baru nh aku gembira.tade sedey2 coz lelaky.penat n mcm BUDUS jew..laky semua tk guna..lg2 mcm ko!!ahaha.tp tk semua laky mcm tuh..oke.aku nk buat keja len..dada!!;DD

No comments: