Saturday, December 19, 2009

love??

hurm...tk tau la.aku tk perluknnye.kerana aku tk sanggup dikecewakn lg.penat sgt2.aku lebey suka hdup aku mcm nh.leh aku nk kwn nan cp2 n jumpa nan cp2 tade urg nk halang.dulu.semua tk leh.walaupun skang ada urg perlukn aku.tp aku tk perlukn sape2.sbb aku dah biasa mcm nh.coz dulu ex aku slalu tinggalkn aku sorang2.bapak sedey.if aku bercinta lek pun.tk guna.aku tk leh nk terima cp2 pun wat skang.coz aku dah tutup pintu aty aku utk laky.sury..aku nk enjoy.tk nk komitmen nan cp2..coz aku tkt aku leh nk sayang cp2


bg aku centa ini indah.tp setelah di kecewakn dh tk indah lak.ahaha.bila kita jatuh cinta..ia akan buat kita leka.mkan tk kenyang ,mandy tk basah ,tido pun tk lena oit coz t'egatkn urg yg kte syg.ahahah.pastu kita tk sbr2 nk jumpa dia.coz t'amat rindukn dia..ahaha.

tp centa bg aku dh tk b'makna .penat nk b'centa asyek kecewa jek.bosan gak so leh bek single.oke gak.tk de la aku kusut2 otak n nk sedey2 lagi..so sp2 lagi yg nk bercinta tuh pkr la byk kali jika leh menghadapi segala masalah..coz aku tk leh nk hadapi n aku tk kn cuba utk b'centa lg..:)

No comments: