Saturday, December 12, 2009

aku sakit






Aku sakit Bila menatap matamu
Sadarku Bahwa engkau bukan milikku
Aku sakit Bila ku mengagumimu
Sadarku Kau tak pernah mengagumiku

Bangunkan Aku dari tidur panjangku
Sadarkan Aku dari mimpi tentangmu
Kusalah Bila ku berharap padamu
Salahku Paksa kau tuk mengagumiku

Kau tak tahu Perasaanku
Dan ku tak mau Kau tahu

Aku sakit Jika kau tahu hatiku
Karena Diriku tak berarti bagimu
Aku sakit Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin Tak mungkin sungguh tidak mungkin

Bangunkan Aku dari tidur panjangku
Sadarkan Aku dari mimpi tentangmu
Kusalah Bila ku berharap padamu
Salahku Paksa kau tuk mengagumiku

Kau tak tahu Perasaanku
Dan ku tak mau Kau tahu

Bangunkan Aku dari tidur panjangku
Sadarkan Aku dari mimpi tentangmu
Kusalah Bila ku berharap padamu

Kau tak tahu Perasaanku
Dan ku tak mau Kau tahu

Aku Sakit

ni utk ko mr.Z

2 comments:

missy.hunny.lalala said...

wahai adekku syg.bila seorang lelaki tu dah xnak kat kite,xbermakna hidup kita habis di situ jer.malah,kita leh truskan idop dengan aman.
if kita masih igt laki tu tp lelaki tu xigt kita,xguna.jgn kenang lelaki cmtu.
apekata ko tlg mak masak kat dapur dari mengadap komputer jer?
kesian mak kena buat keje sorang2.mana penting?perasaan ibu@perasaan cinta monyet ko tu?

ciara kowt said...

ceh
ala
urg tlg la mak masak kat umah
pe la
bila masa menghadap je pc
aby tu lg teruk