Saturday, November 12, 2011

Running Man

helo peeps ! hari nh hari ahad .haiya esok dh hari isnin .kejapnye cuti.2 hari je POn..esok ada exam lagi..exam PMG lak esok.leh x aku jwb esok.dh la x belajar pasal pape PMG nh..blur.dpt lect mcm ntah pape je ..hari nh aku nk cter pasal show korea .seyes sekarang aku gila sgt sgt dengan cerita korea dekat ONEHD ..sape ada ASTRO BEYOND boleh la tgk ONEHD nh .kat Channel 393 .pehh.promote lak aku nh ..satu hari mesty x sah aku wajib layan cerita korea beb .hari2 layan Drama korea..aku dh bosan layan drama korea Cinta ,sekarang aku layan pasal keluarga .hidup dalam keluarga .best gak..kita tahu la cara kehidupan kekeluargaan kehidupan di KOrea.HUA2
Lovely In-Laws la aku selalu layan kat onehd ,x tgk kul 5 ada ulangan balik kul 12 .so mcm x kesah walaupon terlepas esok pon dia tayang balik tu yang best lau astro.suka tayang cter sama balik.hahaha.so dont wory kat cp2 ada hal n terlepas nk tgk cter kora kegemaran an.ciss aku nk cter pasal Show Korea aku ckp pasal Drama koRea lak an..oke.setiap hary jumaat rancangan kegemaran aku.Nak tahu x rancangan apa?? jeng jeng jeng.mesty la RUNNING MAN.syes aku ckp syok gila jangan ckp la Mak aku yang x suka mula2 akhirnye layan disebabkan aku buka rancangan tuh.hahaha.aku x reti la nk terang show tu mcm ne .lau korang x dpt tgk kat astro tgk kat youtube pon boleh lerrr..



hero2 dalam Running Man ,tp aku x tahu aku suka cp.HAHAH


dalam Running Man nh ada sorang je perempuan .



kwang soo ,Min soo (tetamu undangan ) dan HAHA .seyes aku memang sukaa show korea nh ♥♥ .



No comments: