Tuesday, November 22, 2011

21/11/2011 hang out with my BFF

hey semua ..sihat x?aku sehat je pon.tp perut nh asyik lapar je.apa nuk jadi..smlm ak hang out with my BFF br nk update hari nh.semlm penat and then tgk BOLA.horay ! malaysia menang .^-^..Berkenalan melalui myspace dan terus menjadi kawan baik .u i x nk hilang kawan mcm u sbb u gila2 gak mcm i dan sporting!serius dh setahun lebih la aku x jumpa BFF aku .maklum la dia belajar jauh sgt sgt dr aku .kat UITM sarawak.jauh x?:( ..kitaorg janji nk belajar kt tmpt yg sama .tp itu hanya angan2 semasa form5.aku syg sgt sgt kat dia sbb dia la best friend aku sekarang .best friend aku yg dulu dh lupa daratan semenjak dh bercinta dan telah menjadi buta cinta .dulu rapat sgt2 tp apakan daya kitaorg x penah dh contact sampai skang !really !ak memang sedey sgt sgt.Hope MUHAMMAD IYLIA BIN ARBI nh x lupa daratan mcm bff aku lg sorang .semenjak dh bff nan ace nh ak dh x cr kwn baik lelaki dh .sbb dia dh cukup ,dulu dia la tmpt aku curahkan segala isi hati sekarang dh kureng sbb bz n jarang contact ..mulanya janji nk jumpa hari kamis tp dia x contact aku ,ak pkr dia x mo jumpa aku.frust aku sorang n tertonggeng2 dlm bilik(aku acah je) .pastu esoknye aku on skype tetiba tgur aku.mulanye ak malas layan sbb sakit haty .tp sian lak n then dia bg tahu la sbb apa x jumpa n kami berjanji jumpa pada hari isnin.woot .i misss u !peh teman dia coping sampai sakit2 kaki aku tapi happy .thx belanja i present bday i.i akan guna ye .hehehee.i happy kuar nan u coz ary tu asyek gelak je.-___-.

dia pon suka bergambar mcm aku .HAHAHA.COMEL AN kitaorg best friend forever .

alololo.bajet cumel lak.pui.HAHAHA.u i sedey la pic kita kat cermin hilang.pic tuh smart !siot nye fon leh hilangkan pic yg cumel tuh.hahaha.suka la tuh dpt makan pizza.hahah.bgs makan dgn habis n licin.gud2.u tgh main fon i possing la apa lg.hahahaha
u leh x i nk ckp muka u sama nan dia(z)!!!u nh kembar dia ke atau jelmaan dia ?adui ...sedey coz tgk pic nh teregat dia .seyes .n skang dia dh balik sarawakasal nampak muka aku tembam la pulak .hahaha.ace buat mulut muncung lak.hahahaha.oke malas nk edit pic.korang tatap larh..yepii finally dpt hadiah dr dia.peh berkurun kot br dpt ,yg best hadiah leh pilih sendiri.hua3...


thx a lot coz sudi kua jumpa i n memang nk jumpa dr tahun lepas x dpt2 i bz keja la apa ,now i ngah tanam angur .kalau ada rezeki kita jumpa lg .Ace thx coz sudi jadi kawan baik i selama ini .apa pon u adalah kwn terbaik i n i sayang kat u gila walaupon kita dh x rapat seperti selalu n i hope kita still bersahabat hingga ke akhir hayat .i love u friend.:)


No comments: