Friday, September 9, 2011

suara hati kuh

hello.hey aku nk cter something nh .huhuhu..dulu memang haty aku susah sgt sgt nk terima someone setelah aku break nan dia.bg aku dia la segala utk sekarang aku dh buang dia dr hidup ak.ramai kata aku nh susah sgt utk ditackle .seyes.memang susah.nanty mesty ada ckp.."hello egat ko cantik sgt .aku pon x hadap gul mcm ko la"tp ada "aku kesah ke ?diri aku.g m***** la an..aku pon dh happy nan diri aku nh.sury sgt2 kat dia.dia dh lama sgt nk kat aku .mcm2 cara mek haty aku bodek aku.dan mcm2 cara akuu buat utk kau lupakan aku.tp kau tetap sukakkn aku.apa yg special kat aku pon x tahu la.awak mungkin ada yg lebey bek dr saya.mungkin bukan jodoh kita .saya sengaja suruh awak belajar jauh2 supaya awak jumpa insan lain.murni x hati saya ?supaya awak x sakit hati .kira setahun lebey aku singlekn diri aku dan mcm2 org aku kwn.tp x de sorang pon letak kat haty aku ..sury kepada my ex.aku x penah ada niat nk lukakkn haty kau.tp masa tuh ak x dpt lupakn dia .so terpaksa aku sakitkn haty kau dan kau skang masih egat lg.tp sekarang aku benar2 dh lupakn dia.dia juga dh hapus dalam haty aku.kerana dia aku belajar erti setia menunggu.menunggu menunggu menunggu dan terus menunggu.tp kau tetap hilang .apa yg aku mampu hanya berdoa kepadanya.tp kau bukan jodohku .terima kasih Allah kerana buat dia hilang dr hidup ku..dulu amat susah sgt sgt .tp alhamdulilah senang ..aku bersyukur kerna ada insan lain yang sayang aku dan terima aku seadanya .walaupon aku tahu ak x mampu sayang dia mcm mana dia sayang aku.tp lama2 pasty akan terbit rasa sayang itu .pasty kn ?aku mintak maaf kepada yang len ,aku memang x de niat utk sakitkn haty korang pon.aku cuba belajar buka pintu haty utk insan yang ikhlas menerima aku .dia sentiasa sayang dan sayang aku .aku berharap dia pegang janji2 dia.aku benci kalau org berjanji dan x tunaikan ..dia pasty ada ketika aku sedey dan gembira ,dia sentiasa nk bersama aku ,dia sentiasa akan ckp imiss u padahal br je jumpa.hahaha.okee.thxx.apa yang aku mampu buat ,aku cuba berada disisi kau juga .:)

No comments: