Tuesday, September 6, 2011

hidup ini

hey .kan betol ckp orang tua2.kalau kita asyek gelak2 satu hari.pasty dia akan menanges .dan sekarang aku br lepas menanges .!waaa.aku x tahu la.aku bosan jadi diri aku .aku bosan hidup aku nh .zaman remaja nh la kita ptt rasanye semua an ?bila dh tua duduk rumah diam2 la an .tapi aku hanya la remaja yang asyek terperap dalam rumah dan rumah sahaja .tempat belajar pon di kwasan rumah .heh .ada yang ckp aku anak yang suka duduk bawah ketiak mak bapak.hello aku teringin sangat sangat nk belajar hidup berdikari dan jauh dr mak bapak aku.nk hidup hanya dunia aku dan kwan2 aku sahaja .zaman remaja .n now aku x penah merasakan itu pon.nk g tido rumah kwn jarang sekali tuh pon kena bg alasan yang munasabah baru boleh pergi.Ya Allah,kenapa hidup aku nh membosankan !!aku nak juga mcm mana remaja len rasa.memang parents aku x sporting langsung .aku dh x tahan .aku bukan budak sekolah tapi kenapa layan aku mcm budak skolah .aku dh besar ..aku ingin bebass.bukan bererti mahu menjadi gadis liar.tidak sama sekali terlintas dalam otak aku menjadi budak jahat .aku hanya ingin pergi ke mana sahaja.aku ingin mengembara .tapi apa kan daya umor aku hanya 19TAHUN .,memang laa risau kan aku .tapi kalau benda dh terjadi mesty akan terjadi x semestinya kita berada di luar kan ?aku reda apa yang allah berikan dan tentukan .tapi aku ingin menjadi remaja yang mempunyai pelbagai pengalaman hidup tanpa ibu bapa.means belajar jauh2 ler.jangan la pikir bukan2 lak.aku mampu menjaga diri sendiri .dari aku kecik aku pergi sekolah pon sendiri .belajar pergi sendiri dan sorang2.dan memang selama nh hidup aku sorang2 .Disaat aku ingin merasai hidup di zaman remaja ,tapi aku dikongkong .cepat la jadi dewasa ..boleh pergi kemana ak mahu pergi .aku ingin melancong sendirian dan menenagkan fikiran aku ..tapi apa kan daya .ini hanya satu mimpi yang x akan terjadi dalam kamus hidup aku .kenapa aku ditakdirkan belajar di kawasan KL ?KENAPA ??????orang len ckp untung la duduk nan family .apa yang untung ?aku nk stdy group pon payah .nk belajar nan siapa ?nak tanya mak bapak aku dorang mana lah tahu apa yang aku berlajar ,hurmmm ...KENAPA LA AKU DITAKDIRKAN HIDUP.kalau aku x hidup pon x pe.aku x akan menyusakan sape2.lagipon aku hidup nh belajar pon x bape pandai sangat .apa yang aku mampu .hanya mampu menanges dan mengenangkan nasib aku inih ..kalau aku dh kawen x semestinya hidup aku akan bahagia.adakah aku ditakdirkan hidup aku x akan bahagia ?T-T .sedeynye ?!!!kadang2 aku rasa hidup aku bahagia kadang2 aku rasa hidup aku sangat2 menyedihkan.apa yang aku harap.aku nk bahagia seperti insan lain ..;(

No comments: