Tuesday, June 28, 2011

new hubby

hey hey smua.smlm 27 ary bulan 6 2011 ,aku telah dpt hubby br..wehhh,tunggu dulu .ayat x abis bro.adui ..korang pikir aku ada BF baru.sury la der..aku bukan jenis leh terima n kapel nan sape2 ak suka..sury la.kirim salam.hahaha.sejak aku keja nh.ak mcm dh x de life .x de masa nk sosial nan kwn2 ,lau cuti keja duk umah jeee. T-T..nk tgk x hubby ak mcm ne?? jeng jeng jeng.


nh la hubby tercinta aku.muaxhhh.,,i never let you goo.thxx my dad coz bought dis for me.<3

x de warna pink la.merah pon cun gak...hahahah

erk..nk sambung cerita.kenapa ek dia delete gmbr ak tag kat dia..maybe benci tgk gmbr ak nan dia kot.tape la..kn betul.lelaki semua sama.n sekarang dia pon dh jadi mcm Z .pasnh ko delete aku n delete ak dr haty ko.thxxx..aku skang pon still sayang dia walaupon kita org br pts..ahh.lelaki manis berkata2 jew...skang terasa nk benci tp hati ak x leh bencikan ko ..sbb ko lelaki yg aku rasa bek gila layan ak walaupon ak nh karenah pelik2 .

dh la.saket aty lak pkr..skang nk cter dak aku suka lak .hahaha.aku rasa ak dh tersuka dia.tp dia dh ada awek ,,sebb kitaorg selalu gaduh la gak..tp dia dh tade.sunyi sgt...diam2 weh ak suka dia.jgn bg tau sesiapa.nh just suka2.suka dan sayang x sama ann.sayang aku still pada dak yg delete gmbr yg ak tag kat diaaa !!!!


lagi satu hari tinggal cuti sem aku nh.so selamat kembali memerah otak dan jumpa kwn2..rindu geng !.k byee.

No comments: