Tuesday, June 21, 2011

makanan diet.hee

hey hey.hari nh dpt gak aku update blog.hua3.da lama x update bai..nk gak cter2 kat sini.padahal mata ak dh ngantok.esok nk keja an.tape laa.demi nk update ak sanggup bersekang mata.wahh.time exam ko x nk mcm nh lak an.hahaha.poyo gilaaa !!oke.kali nh nk cter pasal makanan DIET ak.setiap mlm ak akan mkn salad demi nk kurus...disebabkn MIOR telah kata ak GEMUK .so ak nk kurus.kuang ajo MIor!!!meowww betul...tesnyen guaaa..jeng jeng jeng,,,


ini ak panggil salad diet +campur.nk resipi dia.nanty2 ak bg k.sedap wehhh..perut POn kenyang .dulu ak gemuk mana pon ada urg sayang ! skang x de.x jaga bdn pon tape,hahahah.tapi bek jaga bdn.x mo gemuk2.x sanggup,.x cun !!huhuhu


p/s:hari2 saya rindu dia.saya jelez tgk member saya ada buah hati,saya keseorangan .:(

No comments: