Monday, November 8, 2010

final examm




hurmmm.sury.lama x update blog nh haa.bz exam n bz mcm2.exam aku dh bermula pada 1/11/2010..first exam aku arab.mak aii..arab.jgn buat men2 doh..aku belajar arab time skola agama,sekolah rendah.n now time aku nk mek dip leh laak ada subjek nh.mati kutu di buatnyee.masa buat exam arab leh lak aku saket perut.aku egat nk tahan je sampai abis exam.akhirnya x dpt gak,nk jwb exam ngah penuh perhatian pon x leh.aku terpaksa gak g tandas.dh laaa aku x suka tandas kptm.ini terpaKSA
aku gunakn kau TANDAS sbb kecemasaan.ahahah.exam aku just ada 5 paper je.seb bek laa.lau banyak2 mati laaa aku..huu.last paper akuu 19/11/2010..dan start laaa cuti sem aku dan abis laa sem1 aku.cepat je masa berlalu.aku rasa mcm aku br je masuk kptm,padahal nk bis sem dh.dh x jumpa kwn2 satu kelas aku.n aku x sama kelas nan geng aku fatin ,fifi n mat.kita org selalu lepak sama2.if dh tukar kelas dh x la lepak lg.maybe x kn bertegur sbb masing2 dh dpt kwn br an.huhuhu.cuti sem aku nk kejo.nk wet.nk beli fon br...fon dh rosakkk!

No comments: