Tuesday, October 26, 2010

:(

sedeynyeee aku.sbb urg yg aku syg da delete aku dr dia nye kawan.means ko btol2 da delete aku dr aty ko an.betapa sedeynye aku.kenapa aku nh buduh glew.still egatkn ko dan tunggu ko.aku memang buduh nk mati.menanti  urg yg x kn kembali kepada aku.plzz la sara,bgn dan cuba laa syg urg len seperti mana ko syg dia.tp ak dh cuba.tetap x leh.kenapa aty aku nh keras mcm batu.aku x penah padam ko dr ati aku,if aku windu ko mesty aku menanges.sbb windu aku nh x berbalas.aku nk mcm dulu.kita epy ko pon epy.tapi aku yg lepaskn dia dr hidup aku.dan aku sendiri yg menyesal dan menanges.aku x tahu kenapa.kenapa harus begini.???

urg kata mungkin ada hikmah di sebalik perpisahan ini.tp aku x jumpa pe hikmah dia?lama aku tunggu dan menanti .ramai urg saketkn aty aku.menkan aty aku.aku sedey.aku mencari cinta yg ikhlas dan sentiasa menemani ketika aku sedey dan gembira.tp semua menkn aku sampai aku tersungkur.pe salah aku?aku x penah saketkn aty sesiapa.aku jujur.salahkn aku cuba untuk syg urg?kenapa takdir aku mcm nh.mungkin aku nh nampak mcm terdesak an?padahal aku windu saat dulu2.aku nampak couple depan mata aku sedang mesra.aty ak membara.if g tempat yg aku selalu lepak.aku sedey sgt2.mengingatkn aku kisah lama.aku x kn dpt lupakn yg dia cium tangan aku sambil melutut dan ckp dia syg aku,time tu aku rasa bahagiaa..tapi tu cuma sementara..silap aku sbb bg ko peluang time dulu.kalau x bg.mesty aku x kn saket aty n aku x kenal ko langsung n aku x kn penah syg urg lama2.aku benci tunggu urg.aku benci.aku benci kenal dia.aku benci sbb tahu nama dia.aku benci sbb aku penah ambik berat n aku benci sgt2 pasal diri dia.kalau leh aku nk lupakn semua pasal dia.dan aku mahu dia ilang dr kamus hidup aku buat selama-nya!!aku akan cuba mulakn hidup br..aku x nk tgk dia seronok melihat kejatuhan aku kerana diaa.aku akan bangkit dan jadi sara seperti dulu.dan aku berdoa.aku menjadi seorg yg kuat semangat n x kn kalah pada sesuatu benda!go sara!

No comments: