Tuesday, November 1, 2011

berjimat cermat ;)


muka serius kira duet tinggal bp .;p

okee.walaupon skang aku dh dapat duet aku kena berjimat cermat ...aku kusut kerana duet mengalir mcm air .sekejap gila x sampai sebulan aku dh boros sebanyak RM2000 .mana pergi ?aduiyai .oke bayar hutang yang manyak .pastu belanja family semua n adik2 n then belanja utk diri sendiri pastu beli buku english yang mahal.semata2 nak belajar.adui...ak dh boros sangat nh .x leh jadi nh.duet utk sem nh x masuk lagi .benggang je aku sbb asal duet mesty masuk lmbt means rezeki aku lambat kot ?huhuhu.banyak gak benda ak nk pakai .dh la x lama lg cuti sem.ak x keja mana nk dpt wet nh ?cepat la masuk ..sbb sem depan kena bayar wet pendaftaran.huhuhu.cuti sem x leh boros.T-T .aku baru lepas habis paper ACCOUNT .susah la gak.aku hanya mampu berserah je la.jgn la fail ye.ak dh cuba sehabis mampu aku larh ...sampai tito lmbt.tp asal masuk dewan mesty apa yang aku baca terus lupa .apa dh jadi ?huhuhuhuhuhu..tapee.wish kan aku utk paper2 len ye.saya nk cuba dapatkan DEKAN .kalau Boleh.hahahha. and SELAMAT HARI JADI TO SYARUL NAIM YANG KE 19 .dh tua ye.hahaha.1/11/2011.tarikh cantik gila.tp lau 11/11/2011 lagi cantik.ahax!okee.papai semuaa.

No comments: