Thursday, July 21, 2011

sudah 19 ?dh besar dh saya .AHAHAA


HAPPY BDAY TO ME.HAPPY BDAY TO ME.HAPPY BDAY TO ME.HAPPY BDAY TO SARA.;)

hey hey .time nh kat dalam kelass.tunggu lect masuk laaa.yah bersamaan 22 julai 2011 umur saya dh menjangkau 19 ,pehhh..dh besar .makin lama makin tua dan besar .pastu kawen .HAHAHAH.ada hati nk kawen belajar pon x habis mana pon an an .aduiyai ..SELAMAT HARI JADI YE SARAH .heee..hurmm.cp yg bg hadiah kat aku yee.tape la .x mengharap pOn....berharap ak moga panjang umur dan murah rezeki dan bahagia di samping org tersayang ye ...walaupon si DIA x dpt memberi apa2,dengan mengingati hari jadiku aku sudah terharu .:)..
thx fatin kerana menjadi org pertama wish bday ak.syg kau ,muaxhh kat pipi.terharu siottt.HAHAHA

harapan ak pada hari jadi aku ...

-nk berjaya kat dunia dan akhirat .

-berharap si dia dpt bahagiakn aku .

-berharap hidup aku bahagia di dunia dan akhirat juga

-nk dptkn pointer yg tinggi .nk jd dak dekan.HAHAHA

-nk hadiah dr mak abah dan kakak !

pastu banyak lagi.mls nk tuliss.tp alangkah bgs ada urg bagi aku sejambak bunga ross.ya allah betapa sukanyye aku !!! ..konpem ak duk pegang je bunga ros merah tuhhh.eee.suka gila..ALHAMDULILlah tahun nh ak x demam mcm tahun lepass.naseb baik ak sihat ...lau x mcm tahun lepas.sambut bday demam2.x celeb pon.sedey sgt .nk mkn pape pon x lalu.bdn pon jd kurus.huhhuhuhuhu..apa la geng2 ak buat kat ak nanty.mesty kena tepung.tidakkk.HAHAHA.k laa.esok smbg lggg.nite semuaa.hope esok hari paling bahagia bg aku..:)

No comments: