Monday, May 23, 2011

sarah sakroji♥♥

hey hey hey semua . ngee . . .

oke.bangun2 pagi sidai baju dulu n then makan ..pastu terus on9 .lalala
ye la.ak cuti hari nh .so on9 la dgn x mandi lagi.hehehe. kantoi sudah . .
esok dh keja .mcm malas je .grrr .dh la sampai closing .penat .
ce tgk gmbr kat ats tuh ...aku dh pandai pakai tdg hana tajima . .
terima kaseh kat budak facebook yg bagi ak tunjuk ajar pakai cara senang . .
sekarang ak berjinak2 pakai tdg . .ngee.ye la.adik ak pon dh pakai .x kn ak x pakai kan .huhu

oke.skang aku nk cter pasal tmpt keja ak sekarang nh .heh . . .
ak x fhm la .kenapa la dorang langsi bai nan ak .ak dh la baru start keja situ .
so mcm blur2 x tahu pape.leh lak suruh ak serve customer tuh .
ak mcm blur la nk serve customer nh .n dak tuh nama dia NAZMI leh bantai kata aku LEMBAB.

ehh.lu mcm haram an .gua baru keja sini .x kn gua leh expet mcm lua bhai .
BIKIN hati gua panas aaaa..

yang aku saket hati dgn smua kat situ .mulut macam ...korang faham2 la.dorang memang x leh sekepala nan ak.korang bukan sejiwa nan ak.n dorang leh bantai kata kat aku lagi ko jgn la BODOH SOMBONG .
ini lagi buat ak lagi makin panas.ko bodoh sombong nan ak ko gak rugi .lu .aku gua kesah nan lu ke ? ??
mcm pantat .-__________- . . .

aku akan cuba sbr keja kat situ .oke.off to solat .daa~

No comments: