Saturday, March 19, 2011

semua nh hanya mimpi.

hari ini ak post lagi .ak nk luahkan haty ak ,tp tidak tahu pada siapa ...hanya blog ini sahaja yang selalu mendengar isi hati ak . . .smlm kul 2 baru ak tido.ak org paling akhir x tdo lagi.ak tutup semua lampu.ak takut .huhuhu.ada hantu .ak terus baring ke atas katil dan memejamkan mataku.ak takut sangat sampai ak tertido . . .dan bermulalah sebuah mimpi .korang nuk tahu ak mimpi sape ??? ak mimpi urg yg ak windu sgt2 .dia muncul ....time tuh ak kat kolej.ada pelajar baru masuk kelas ak . . .dan ak merenung wajah itu.wajah yang telah lama ak tidak melihat ...seakan2 ak amat merindui wajah itu . . .memang !muka dia sama nan urg aku syg .tp sayangnye nama dia len dr urg yg ak syg itu . . .lelaki itu perasan ak asyek memandang wajahnye itu..dan x tersangka ak duduk sebelah dia kerana tmpt duduk semua dh penuh ...ketika letcure sedang mengajar ak sempat2 mencuri memandang wajahnye.opss dia perasan lagi ak pandang dia.kantoi!laki itu menghantar satu note kertas kepada ku .dia berkata"kenapa asyek pandang2 saya nh ? . . .ak pon membls...maaf saya x sengaja memandang awak banyak kali ..wajah awak mengingatkan saya pada seseorg saya kenal .muka awak sgt mirip"...dan ak bg balik note itu kepada dia.dan dia tidak memblas lagi....cara lelaki itu sama nan lelaki aku syg . . .tp ak pkr x mungkin dia nk belajar sini .sbb dia x minat nk belajar lg.aku tahu ini hanya mimpi .kalau ini mimpi jangan biar ak terjaga dr mimpi ak ini.
dan smbg balik . . lelaki itu bersuara .memang sama !suara dia sama.tp kenapa nama dia x sama???ak hairan . . .sejak itu kami berkwn sampai ak melupakn kwn baik ak.heheheh.asyek melekat je mengalahkan pasangan bercinta .ak telah jatuh cinta dengan dia.mungkin kerana a wajahnya dan perangai nya seolah2 sama nan si Z nh.ak bagaikan tidak percaya.ak terima dia seadanya walaupon ak maseh x dpt melupakan Z. one day si H ini memberitahu ak bahawa dia lah lelaki yang ak syg dan rindu . .ak terkejut ....seolah2 tidak percaya...ak bertanya kepada dia."kenapa awak buat mcm nh kat saya.kenapa nama awak len ?kenapa ??
si H pon menjawab . . ."saya buat ini kerana saya juga rindukan awak . .saya ingin bertemu lagi dengan awak setelah 1 tahun kita berpisah ..tp tuhan x mengizinkannye.dan saya dpt tahu awak belajar dekat sini.dengan cara ini dptlah saya bersama kembali dengan awak.menjalinkan hubungan kita "sambil memegang tangan ak.ak menangis teresak2 .bagaikan tidak percaya akan semua ini.dia mengelapkan air mata ak dan berkata jangan menanges lagi .saya akan sentiasa menjaga awak dan tidak tinggalkan awak lagi .orang yang ak telah jatuh cinta ini adalah urg yANg ak x dpt lupakan adalah orang yang sama.ak rasa sgt2 bahagia. kalau memang jodoh kita ,berpisah bp lama pon tuhan akan mempertemukan kembali.kami pon telah berkawen dan hidup bahagiaa.:)



p/s :ini hanya rekaan semata2 .hahahhaha



okee.i miss u more than words can say...to diaa.ak tahu dia x mek tahu pasal ak.yg pasti ak mek tahu pasal diaa.:)

No comments: