Friday, January 21, 2011

blogger yg saya suka usha

helo helo helo.kali ini nk cter...cter pasal pe ek.hihihih.pasal blogger yg pandai sgt edit dorang nye blog sampai ak kagum melihatnye.cehhh.ayat x leh blaaa.ahahaha.btol laa.BLOG yg aku suka sgt sgt melawat blog AILYL ROZANNA.best laaa.entry2 dia byk cter best.aku suka melawat blog dia.x jemu utk membaca n dia selalu letak video yg cumel.dia sgt la cumel .i likeee.dan tgk laa blog mana yg ak suka usha.ahahaha

blog dia semesty aku suka.dia sgt kreatif..pandai sgt edit blog.ak x pro lagi.ak nk pro mcm dia leh x?huhuhu

IRINE NADIA ak selalu gak tgk blog dia.kekadang laaa.dia pon pandai edit blog.tp dia nh agak sombong la.ak x bp suka.ahaaah.org hot memang mcm tuhh.tape ak fhm.

FATIN LIYANA.dia sgt la cumel..ak suka.suka tgk fesyen2 tdung dia.sgt bergaya gitu n dia jugak pandai edit blog.
lastly ,FYKA MOHAMED dia pon pandai edit blog malah suka sgt buat ayat karangan yg sgt berjeler2 n ak hanya sanggup baca sekerat saje dan dia sgt cumell.:)


ahahaha.nk sambung lek pasal blogger ailyl nhh..dia nye video tersgt la cumel..pastu dia suka wat muka cumel.ahahah.dan dia tidak kedekut ilmu.dia ajar macam mana nk edit2 gmbr melalui adobe photoshop ,tetapi saya je x de masa utk buat semua itu(coz mak marah asyek hadap lappy).oppsss kantoi lak ak.ahaha.blogger ailyl nh muka mcm mix amoi dohhh.cuba korag lihat.jeng jeng jeng

tadaaaa ~mcm amoi.cute an an? saya peminat setia blog awak.heee

ini contoh video dia letak.tp ak x de la video dia an.dia pon pandai edit video.cAYA laa!

apa pon ak sgt kagum nan dia.kerana dia pakai dlm IT.ahaha.skang ak sem 2.mek IT.nanty ak pon mahir la.korang tunggu je la ek.skang ak pon dh gantuk nh.update blog sambil mata kuyu nhh.tulis laju2.power ark?ahahah.oke laaa.nite semuaaa.muaxhhhh!

No comments: