Monday, July 26, 2010

demam -______-

huhuhuhuh...aku demam selama 6 ary..peh..lamaa dohhh !!terseksa gleww doh..hanya tuhan yg tahu...
aku kena penyakit demam olEh someoneeee...grrr...dia saket dia bg kat aku.batuk2 kat telinga aku..pastu aku kenaaa.!skang aku dh tk kwn nan diaaa.aku pOn tk tahu la sbb pe dOh..g lantak ko la nuk memilih kwn pe keee.aku byk lg kwn la weyhhh...bukan ko sorang jeww.
selama aku demam kebetulan 22JULY2010 bdaay akuuu.
time tuhhh..aku x sehat lggg.aku x celeb pOn bday aku..sedey gleww.!walauPOn byk urg wish aku...aku tetap x sehat.terimaa kaseh semua urg ekkk..wish bday aku...aku tegat seseorg lak time tuhh..nuk kata aku demam windu kat diaaa.miss diaa glew babi..bila leh jumpaa diaaa.aku windu sgt3.dpt tgk muka ko.POn jd laaa.pastu aku t'egat tahun lepasss...celeb nan kwn2..time tuh meriahh..bff aku pOn adaaa...aduiii...windu sgt zaman tuhh..aku windu tahun lepasss..kalau leh...aku nuk masa nh dpt putar lekkk..aku nuk ubah semuaaa.semua perkara yg dah terjadi...tuhannn..np ujian yg kau berikn pada ku sgt besarrr..aku dh kehilangan diaaa utk selama2nyaaa.n kwn aku semua dh tade...aku kena hadapi benda br.aku x tahu aku mampu lakukan ke xxx.ya allah..berikn aku kekuatan agar daapat tempuh semuaaa nhhh....aku hanyaaa nk satu je YA ALLAH..aku nuk ko ilangkn semua kenangan dlm pale otak aku nhhh...aku x mahu ada 1 benda yg m'egatkn benda2 sedey dlm hidup aku..aku nuk hidup bahagiaa.mcm ueg len..amin..:)TERIMA KASEH MAK ABAH.DAH JAGA MASA AKU SAKET.:)

No comments: