Tuesday, June 22, 2010

tiba2 aku terasa tut..

memang semua urg suruh aku lupakn si dia.tp bukan senang.sbb korang bkn kat tmpt aku.so korang leh la kata mcm tuh..aku yg menanggung sorang2 utk cuba dgn sepenuh aty aku utk lupakn diaaa.lg2 aku hampir2 nk jumpa diaaa.sbb tuh aku asyek tpikir dia.mungkin dia bukan centa pertama aku.tp aku still syg dia.ye laaa.punya aku buat smthing bg kat diaaa.bila kteorg still tadepape .benda tuh aku buat susah payah..kalau baca lek.mesty sedey.terharu pon ada.tp aku tk tahu la lau kat tmpt diaaa..pe perasaan diaaa.so.maybe mek masa 1 year aku btol2 sembuh..n aku mula cr lek jodoh aku.kekadang jelez tgk urg len.sweet jek.ak teringin.tp aty nh tk leh buka utk laki..cewaah!poyo bis!~lelaki senang sgt2 dpt pengganti.tape..fhm.ahaha..walau bagaimana pon.aku tetap setia pd satu..pdhl dia selalu buat aku sedey n kecewa..tp 1 je aku nk dia tahu..aku terima dia seadanya walaupon dia mcm nee.tp dia mana penah b'korban utk aku.kalau ada pon ,sikit je n akan ungkit! ha ha ha.bodoh sial.egat kat laki mcm nh.so mcm ne pon.rela single.hee.x nk aty nh disaketi.ahahaha.kalau korang tgk an.dlm blog aku nh.byk cter psl mcm nh.tp aku nye psl la nk cter psl nh..blog aku.k r..aku ngantuk lerrr..aku cau dulu..da~~

No comments: