Friday, May 14, 2010

love come back?

my life just have only u...i never forget bout u dear , ,ary selasa bersamaan 11 MEI tuh bermula pertemuan kteorg setelah 5 bulan tk jumpaaa..aku rasa hanya tuhan yg tahuuu..aku gembira dpt jumpa dia walaupon sekejap jew!time tuh aku dah tk leh nk ungkap dgn kata2.aku amat merindui dengan wajahnya,senyuman dia dan suara dia...arghhh..aku windu dia sgt2 time ary selasa tuh n tiba2 dia kol aku n kata nk jumpa aku!!time tuh bapak excited glew aku...jantung aku berdegup kencang .b'erti cinta aku t'hadap diaaa maseh adaaa...time dia nk lekk..dia salam tangan aku n cium tangan aku nh...buat aku t'egat pertama kali aku jumpa diaaa.dia cium tgn aku!!!mr Z.i stiil love u..u owes in my heart.no body can replace u !!walaupon da lama kte dah tade pape.np dia stiil ego untuk mengatakan nk bersama nan aku.sabar je laaa..laki memang mcm tuhh.jual mahalll.its so kay..forever i stiil wait u b!i miss miss u ..muaxxhh!

No comments: