Saturday, March 6, 2010

terima kaseh kerana menipu saya ,

owh.thx 4 everthing ek hafis ..
ko tpu aku .ko kenakan aku .saket tol haty aku ko buat aku mcm nh
terluka sgt2 aku nan ko.
tergamak ko buat aku mcm nh .
aku memang da agak ko ni kaki penipu ,
cuma aku biarkn jek ,
aku nk tgk smpai bila ko nk menipu .
memang smpai bila2 ko memang dasar penipu !
aku kol ko ,ko bukan nk angkat !!
aku rasa ko menyamar jadi bapak ko an!
mcm aku tk kenal sore ko .aku nk jumpa ko coz nk selesaikn masalah kte .
tp ini aku dapat ?
shit!nan aku cr tmpt keja ko.tk nampak batang hidung ko langsung !fuck.dalaaa
aku da menyampah nan ko skang .grrr
n lg satu.aku sedey sggt2.urg yg aku syg.my ex..dia akang pergi jauh dr aku.smpai skang aku still tk dpt lupakn dia..missh u.missh u..
aku harap ko bahagia nan hdup ko.n aku gembira sgt2 ko da baek2 nan mama ko...:)
n moga ko berjaya dlm hdup ko...

No comments: