Saturday, February 6, 2010

~B'jln2 di PWTc~

last kali ,terserempak nan fizi kat the mall tu gak.so jln la sma2 nan dorang.n kteorg terus la belik kerumah...penat gak jln2 satu ary nh...
tp aku lg suka bantal nh..aku pkr nk bg pe kat boroi aku ark time valentines nanty..bantal ni oke ke??
bantal ni sungguh cumel..sedap dipeluk.ngee!
wahh.eyka.ko nk beli teddy 2 ker???hee~
yahh.berjln2 sebentar di MALL.hehehe
senyum semua...ni ketorg nk blah dr pwtc..:)
ku nk poss..mesty eyka ada..ahahah

after da penat usha semua ciptaan2 .so kteorg nk lek r.so duk lepak kat depan pintu utama...hehehe
yah..rehat sebentar.coz da penat g usha semua tmpt.hehehe
aku egatkn robot,rupanye ada urg kat dlm tuh.hehehe.menyamar dia robot ar.nampak mata ko berkelip2.ahahah
lepas tuh kteorg pun blah dari gerai GIATMARA.so kteorg g la tmpt2 len.tgk rekaan len.:)
ceh wah..nk interprem gak isma nh..ahahahah
haaa.da smpai da kat pwtc nh..skang kteorg kat gerai GIATMARA.ni la hasil rekaan yg direka oleh org2 GIATAMARA...
ni br ada muka aku.hehehe
tunggu lrt dtg.posing2 la dulu.heheheh
smlm merupakan hari atau pameran inovasi at pwtc.semua UNIVERCTY join ar..so GIATMARA pun ada join inovasi nh..aku egat ary jumaat duk je la kat dlm kelas.ceh.cegu suruh g sana.bg sokongan kepada GIATMARA.kata cegu laa smua wajib g.da la duat tade.seb bek kak shasha yg bek ati bg aku rm10 sebagai wet tmbg coz aku da tlg dia.rezeki weh..hehehe

No comments: