Sunday, February 14, 2010

love ??





wahhh..
pejam celik da masuk bulan 2 n skang da raya cina..
cepatnye masa ni berlalu an..
adui..
x lama lg kuar la result spm.takut nk maty ,
mcm ne la result aku nanty .
hope dpt yg oke laa.
ary ni , ary yg membosankn aku .
duk terperap kat umah jew..bapak bosan..tk tahu nk buat pe
nk hang out.duat tarak ada.balak bz keja ..
hari ni jugak merupakan 'VALENTINES DAY'..
aku tk de nk smbt2 benda alah ni
n tk penah aku..
biarlah centa kte itu lahir dengan haty yg tulus ikhlas.
dan urg yg kte centai itu mencintai kte dengan setulus hati..
centa yg abadi akan kekal selamanye
ahax!bapak jiwang aku nh
baca larh ayat aku yg tk seberapa nh...

im trying not to love you ,
im trying no to care ,
im trying not to live my life ,
wishing you were there ,
im trying not to wonder ,
where you are or what ,
you do im sory i cant help my self ,
i fell in love with you...

aku suka sgt ayat2 jiwang..
tp dlm bahasa inggeris
nampak sweet sgt2
aduii...
semua kwn aku kata aku nh romantikk
ahaha
yelaa.
suka sgt buad ayat yg romantik..
bg kat balak aku..
tp balak aku?hampeh.aha.
biar la ,aku tk kesah.
sumpah ,ary ni bapak bosan ,panas lak nh..rasa nk bogel je.opss.glew pe..bahaha

No comments: