Wednesday, December 30, 2009

new life in 2010!!


wahhh..bapak pnat keja doH..ye la keja an..keja mana tk pnat.lg2 nk new year.bapak byk customer dtg ouh..sampai saket2 bdan aku.senggal glew la badan aku. n tgn aku smpai bengkak2 ,aku sambut NEW YEAR kat tmpt keja.lek umah kul 1.bos aku r sepahkn kedai.tu kteorg kena kemas n lek lmbt.aku kena mara lak nan mak n kakak aku..sebuk je kakak aku.!!tp aku gembira.hee~~coz ada r..ahaha.

so aku harap 2010 tahun yg bermakna bg aku.biar la 2009 aku simpan dan aku tk akan pandang2.tutup buku.coz byk kenangan pahit dari manis smasa aku lalui satu tahun nh..

hurmmm.tapi tahun 2010 nih aku da bz.bz belajar kat giatmara.sury la if aku da lama tk on..bukan aku sombong oke.bz sikit.ahahah..belajar 6 bulan kowt.tp tiap2 bulan dapat la duet..ahahah
sebyk rm200 je..

ni aku maseh tk tau aku dpt plkn tk..puas aku search plkn nye laman web.tk ku jumpa2.aku nk sgt g plkn..huhu.risau beb..memang best kowt if dpt masuk plkn.mcm2 aktiviti.pastu dpt kwn br auw!!.lalala.pastu dapat la belajar berdikari tanpa mak bapak disisi kita..aku da la suka aktiviti lasak.tp tk dapat.grr,geram.sbr2..

hurm.ada satu perkara aku sedey sgt.aku tk tahu la aku ni cp kat mata dia.aku jelez glew nan dia.klu leh aku nk dia sorang je jd milik aku.tp apa kn daya.aku ni cp.dia layan aku mcm nk tk nk je.bila laa dia nk pts nan awek dia..lama glew aku tunggu..ahaha.aku nk dia sorang je jadi milik aku.ntah la.mcm ne aku leh suka dia.pelik ouh.coz dia best kowt.kelakar pun ada walaupun kekadang leh saket aty nan diaaa..haih aku tk tahu la np dia melamar aku sbagai gf dia.tp dia still nan awek dia.adui ,aku tk fhm.peh.kira sweet + kelakar time dia melamar aku.mcm nk cr gaduh pun ada,paksa2 lak..glew tol dia!!ahaha.kelakar!tp ada satu perkara yg aku tk dpt lupakn diaa..ada la.rahsia beb!mana leh bg tau an.aku sorang je yg tahu.aHAHAHAH.tp aku ni mcm merosakkn perhubungan dia.aku rasa nk undur diri je..biar aty aku saket skang.n aku tk nk nanty benda ni akan terjadi kat diri aku lek.hidup di dunia ni kn mcm roda..so aku harap tuhan.berikn aku pentunjuk kat aku pe keputusan yg bek utk aku n dia..nape larh aku sygkn dia..cpt2..jgn ingatkn dia..ahahaha


sOO!!happY nEW yEAR tO aLL mY fWEnd!!!hOpe dis YEAR maY be lUCky yeAR..!HAppY new YEAR 2010!!!!

1 comment:

Honey Lalala said...

amboi kata aku sibuk yer..sibuk2 pun kakak ko gak...balik lewat sape x riso,