Wednesday, December 9, 2009

i have to forget about you


aku nk lupekn dia.
aku nk lupekn sume knangan aku dgn dia.
aku nk lupekn trikh aku kpl dgn dia.
aku nk lupekn cara kmi gurau2, gelak2.
aku nk lupekn cara dia pewluk aku, cra aku pewluk dia.
aku nk lupekn cara dia kiss aku, cra aku kiss dia.
aku nk lupekn cara dia sebut nme aku.
aku nk lupekn yg dia penah sygkn aku n yg aku sygkn dia.
aku kne lupekn renungan matanya 
aku kne lupekn yg dia pnh ambk berat tntg aku.
aku nk lupekn yg dia  suka minta merapu kat aku 
aku nk lupekn yg dia suka menanges klu kteorg bergaduh
aku nk lupekn yg dia nihh keras kpala, ego jehh lbih.
aku nk lupekn sume nme pggilan mnje yg dia pnh pggl aku wlaupun aku sket hti.
aku nk lupekn yg aku pnh ada hbungan dgn dia.
aku nk lupekn time dia marah aku mesty dia tk nk layan aku 
aku nk lupekn yg dia agak baran, huh
aku nk lupekn yg dia suka bebel n mara2 aku 
aku nk lupekn yg dia slalu bg ajaran sesat katt aku.
 aku nk lupekn tangan yg selalu menghangatkn tgn aku 
aku nk lupekn yg dia akan text aku after dia dh lek keja 
aku nk lupekn sora dia yg merdu 
and aku nk lupekn yg dia laki prtama yg bwt aku btol2 jtuh cnta :')

tp boleh ke?
dont remind me of him anymore, tq
aku kne lupekn yg dia dhh bhgia skang kott ,dhh lupekn aku kott, tq for everything

1 comment:

Honey Lalala said...

dah2 la 2..
kalo ko nak lupekan die,xpayah nk letak pic mamat tu dlm blog lg.
byk lg laki lebey baik la sarah oi.
ko lom jumpa dunia luar lg.
takat lelaki jahat cmtu,xpayah la nk diingat. cheers~