Friday, November 20, 2009

spm tiba!!

budak2 kelas aku jadi glew..ye ar..cegu mana nk masuk..bowink tol..so buat la pe yg patut an..espically amar tuh..memang glew r..ahahah..ala dak laky n dak pumpuan sama jek..tk btol.
ahax!!
ni larh keja dak2 kelas aku..keja tdo..spm nk dkt pun tk mau belajar..pe nuk jadi...hish..insaf la wahai kwn2 kuh
melepaskn tekanan..melompat lompat sampai kelas ni roboh pun boley!!!ahahahaa.melepaskn windu kat kelas ku yg t'syg..;P
belajar-belajar..spm nk dkt.tp naseb bek paper pdg lmbt lagi..fuh..seb bek.:)bajet belajar je aku nh .ahahah
SPM TIBA. 18/11/2009 semua pelajar telah menduduki peperiksaan..brdebar2 sungguh..dan tahun ini juga merupakn tahun t'akhir kita belajar n jadi budak skola.arap2 korang semua dapat menjwb dgn baik...;)
aku akan merindui zaman persekolahan ini..kerana byk sgt kenangan aku semasa dai tingkatan 5 yg aku tk kn dpt lupakn buat selamanye..:)

No comments: